Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2008 16:44 - Ако бях ангел
Автор: mystique Категория: Лични дневници   
Прочетен: 655 Коментари: 0 Гласове:
0




Участва в конкурса "Блага вест""08 на Pravoslavie.bg


Мисията ми е да бъда ангел. Но някъде по пътя дотук нещо фатално се обърка. Бях създадена да радвам, да помагам, да живея с чуждата болка. Но незнайно защо животът ме разделя с точните хора и ме запраща все при тези, на които не мога да дам нищо.

Празното сърце си остава празно, когато насила се опитваш да напълниш със смисъл нечий пуст свят. И присъдата е да паднеш в капана на пълната пустота и изтощение.

Не разбирам защо се получава винаги така. Защо един ангел трябва да плаче с кървави сълзи, да се лута в мъгла и да потъмнява. Всеки вижда в мен светлото, доброто, но като че ли не мога да го осъзная и да заложа на него. Не се получава.

Сега съм Dark Angel. Няма го ангела – хранител. Отиде си в онова дъждовно лято, което трябваше да промени живота ми, а сега ми изглежда така, сякаш не е нищо повече от сън. Последният плътен, истински образ. Сега срещам само бледи сенки. Прегръщат ме, приласкават ме, но аз не ги усещам.

Студено е. Ангелът, който трябва да топли и съживява, е почти изстинал. Никой не може да го стопли, защото сам не вярва в себе си. Вярата му се спотаи в малкото наранено сърце и заспа. Сви се като котенце. Зъзне от студ и чака. Чака Той да се върне. А дотогава не живее. Само съществува.

Ние, ангелите, сме като циркови артисти. Усмивка, сладост, завладяващо присъствие. Никой не знае и не вижда какво е отвътре. Искам пак да нося светлина и любов. Да бъда, каквато бях през това лято. Да върна надеждата, преди сланата да я попари. Защо това, което е лесно и просто за обикновения човек, е непосилно за един ангел?


var r=window.document.location.toString(); document.write("");


Тагове:   Ангел,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mystique
Категория: Изкуство
Прочетен: 37876
Постинги: 23
Коментари: 5
Гласове: 115
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031